Nyår i London

Tisdag kväll:
Lisa har tråkigt. Nyår verkar ju bli...sådär. Haha. Fan om man ändå var i London... OM MAN ÄNDÅ VAR I LONDON? JAG SKA FANTAMIG ÅKA TILL LONDON!
Mamma? Jag vill till London på nyår. Kan du kolla biljett? 1400 danska sa du? Värt det. Boka den! Hej Sofia, Hej Jordi. Kan jag sova hos dig? Tack!

Torsdag morgon:
03.30 - dags att stiga upp. Planet går 06.55. Det är tufft, jag är trött. London calling. Jag har såhär världens längsta dag framför mig.
På kvällen blir det Koko i Camden. För er som (inte) kan så är det där "London Live" (SVT 2?) spelas in.
Det är konserter, DJ, dricka och nedräkning. Och X antal kisspauser (ni vet hur tjejer är). Jag och Sofia hamnar med en flaska rödvin hos Andre (gammalt london...ragg?).

Fredag:
Inte fått mycket gjort denna dag. Sovit, druckit te med Sofia och Andres mamma (haha), Pizza Express, taxi, hem.

Jag vill tillbaka. Nu. Sitter och kollar biljetter. Men kommer inte bli förrän i februari. Tungt.
Lyssnar på musik nu. I kära gamla Trelleborg. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0