Vanlig jävla söndag

TFF spelar oavgjort mot Häcken efter att ha tappat en 2-0-ledning.

Mamma verkar inte vilja att jag åker hem, hon hällde nämligen nyss vatten i mina skor. Varför? frågade jag. Men det var ju en olyckshändelse.

Bakfull. Dagens frukost bestod av de pommes jag ej orkade äta i natt. Överfriterade pommes kan vara gott. Dock ej dagen efter. Summa summarum: Sega/gamla överfriterade pommes = ingen hit.

Shoppingbegär.

Suttit och läst om några av Sveriges mc-gäng en stund nu efter morgonens lilla händelse. Nationella insatsstyrkan gjorde fan inte jobbet. Ok nu har de ändrat till att "de var inblandade". För grep gjorde de ej. Jaa, mycket vet jag som inte ni vet. Suckers!
http://arbetarbladet.se/nyheter/hofors/1.1369897

Nej, dags att åka hem. Somliga går i blöta skor. Peace out. So long. Whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0