London. Finally..

Då var min Londonresa inbokad! Ska åka dit med mamma och det, vänner och bekanta, ska bli skoj!
En shoppingdag, jag funderar på om jag faktiskt ska köpa min första Betsey Johnson - klänning denna gång.. Har alltid älskat dem! Får se om jag hittar en fin.
Sen ska jag leta efter det omtalade chanel-nagellacket, färg 407 Jade. Såg det på omslaget av danska Elle (låg på bordet på jobb) och tänkte att det var fint. Sen berättade min chef att det är utsålt på internet och tydligen bara finns att köpa i London och Paris.

Sen funderar jag på ett par skor. Antingen Jimmy Choo eller Manolo Blahnik. Och en Chanel-jacka. Anna Lou of London. Sen massor på Topshop och Primark!
Skor var jag sugen på när jag bodde i London, men de är inte riktigt min stil. Får se till att hitta ett par denna gången kanske..

Usch nu låter jag som en rikeunge ;) Jag ska inte köpa allt, har gärna lite pengar när jag kommer hem också. Får se om jag hittar något över huvud taget, vilket man såklart ej gör när man väl är där med pengarna och letar.
Men känner bara att jag snålar som fan med mina pengar (kanske pga skulder). Snålar gör jag väl ej, men jag lägger sjukt mkt på mat. Utemat. Halvslut med det! Så nu jävlar ska jag unna mig något dyrt. Det är väl knappast bara jag som älskar känslan när man drar kortet i affären?


Sen Brick Lane. Camden. Covent Garden. Och alla smultronställen min syster har. Släpp henne var som helst i London och hon hittar hem. Med genvägar! Helt galet vad hon kan.. önskar jag var likadan! Jag har ju annars sämst lokalsinne och har gått ganska grovt vilse två gånger på vägen hem, sedan jag flyttade till Malmö. Då var jag nära också. Hemskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0