Oh, forgot to mention..

London var fantastiskt. Underbart. Perfekt. Älskar den staden.. så mycket att jag nu funderar på att läsa där. Visual Merchandiser vill jag bli. Mamma säger emot. Hon har stora förhoppningar för "familjens lilla ljushuvud".
Tycker bara det är så jäkla kul att pyssla med sånt. Så fort jag ska in i fönstret på jobb och fixa, skiner jag upp. Det är en stor utmaning varje gång (ej så avancerat hos oss, haha, men tänk att stå i fönstret på Selfridges i London och fixa.....)

Och jag kan stryka en grej på min livslista. Saker jag måste göra i mitt liv.
Åkte dit utan resväska eller ombyte, bara min lilla väska. Köpte allt där. Fan vad kul det var!
Gick även in på Miss Sixty och sa hej. Bestämde mig först för att strunta i det, men vafan. Zoltan var på mellanvåningen.
"OH MY GOOOD!" så sa han att jag var tvungen att gå ner till kontoret och säga hej till Anthony, min gamla chef. Kul att se honom faktiskt! Han frågade hur länge jag skulle stanna.
-Fem dagar. -Vill du jobba de fem dagarna? -Nej! -Jobba en månad över jul, du får löneökning? -Nej!
Anthonys chef, Grant, var också där. Han sa: -Vill du bli chef på Miss Sixty på House of Fraser? -Haha, nej! -Nä, du tror jag skojar, va? Det gör jag inte. Seriöst, fundera på det och hör av dig!

OH MY GOOOOD, JAG VILL! Men jag skall inte. Om jag pluggar i London, och ej lyckas få jobb på Topshop, har jag alltid Miss Sixty iallafall! Och vad är det för en störd, störd människa som gått in där och sagt att han känner mig och försökt få jobb?! Nån svensk snubbe, Ollie? Oliver? Något sånt. Haha jaaaja.

Halloweenfest blev det också! I ett trevånings penthouse i Knightsbridge (ett av de finare områdena i London). Precis brevid Harrods. Min systers vän som har den. Lägenheten har flera gånger röstats fram som Londons finaste och det tvivlar jag ej en sekund på! Drack champagne som kan fylla ett badkar.. Mamma och Kajsa också. Började snacka lite med en kille från Prag. Han arbetade med "buisness". Jag bara: jaha.... Sen när mojjan och syrran stuckit (jag stannade lite för att snacka med honom) så kom det fram att han typ filmade och regisserade porrfilmer. Då tog jag taxi hem. Jaja, snygg var han! Så jag raggade lite på Ricardo istället. En kille som min syster bor med. Hon blev sur, jag brydde mig inte. Det var ännu roligare!

Mat med familjen väntar, Elin är hemma över helgen. Fick vara med när hon "jobbade" lite idag! Körde bakom (läs: följde efter) ett misstänkt rattfyllo. Spännande som fan! Konstigaste vägarna tog han. Till slut tog "de riktiga" poliserna över.
Hhhhhoooooooooojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0