Movida

Igår var det Nicos sista dag på jobbet och kvällen "firades" därför med en kväll på Movida. Som ett otal andra fredagar i mitt liv. Kul var det, hängde med en LA-tjej och en från Skottland, övertrevliga!
Två grabbar från engelska "pojkbandet" JLS var också där för Nicos leaving party. Så trevliga de är, de var inne i vår affär igår (igen) för att få gratiskläder och jag hjälpte dem en del så de kände igen mig sen på kvällen! TJejer som såg dem i affären gick fram för att fota och få autograf haha. Och han ena är så sjukt snygg....På kvällen sa de till Nico att "visst jobbar hon (jag) också i affären?" pekade och log, (jag såg aningen annorlunda ut på kvällen....) Nico sa ja men jag gick iväg, fan att man ska vara blyg?

Marvin är den snygga,  långa.. i den undre filmen har han först grå hoodie sen grön t-shirt

 

 


Iallafaaaall, pratade med Mark igår (min chefs chef) och han sa att han ska säga till skandinaviens ansvarige och köpenhamns butikschef att deras "superstar" är på väg hemåt! Hiiihiiii. Men inget är ju säkert, har de ingen plats för mig så finns det ju inget att göra. Men jag skulle få hans nummer och så så att jag kunde höra av mig när jag är hemma, men tänkte att jag sticker dit istället för att ta mig en titt samtidigt osv!
Är så sjukt trött idag så ska äta lite sen sova! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0