Missat flyg är alltid skoj

ADELA MISSADE PLANET!
Ok såhär ligger det till. En främling har bott hos mig de senaste dagarna.
En vän till Sofia kom och hälsade på och hon skulle ut med oss i fredags. Kul vart det, även om vännen stack hem tidigt.. Men vi hann med att göra en deal, hon fick bo hos mig istället för ett trist hostel och jag fick caaash. EHH VISST? Tack, nu klarar Lisa denna månaden!
Jag välkomnade Adela på nästbästa sätt! Hon skickade sms 10.00 och skulle fråga om vilken gata som var min eftersom hon var lite vilse. Eftersom jag gick och la mig 07.30 vaknade jag inte riktigt, inte förrän halv tre.

Orkar inte skriva mer, men det var för jävla trevligt att ha henne här, måste jag säg! En dag när jag kommit hem hade hon städat rummet. Idag städade hon min garderob. Hon har städat köket och lagat mat. Och varit jävligt social. Sånt gillar vi!
- Adela, när du pratade för första gången visste jag inte vart jag skulle ta vägen pga. din breda skånska, men det löste sig!
OCH JUST DET! Idag var det ju då dags för hemresa för henne, skulle flyga från flygplatsen gatwick. Fick nyss ett sms: Kommer missa flyget! Ses hos dig.lite pengar på mob.fuck.e i brighton..på väg tillbaka nu.ses
HUR I HELVETE LYCKADES HON TA SIG TILL BRIGHTON?! Aja, detta fick mig på jävligt bra humör iallafall, lätt roligaste idag........och denna gång kommer jag välkomna henne med färdiglagat mat. Eller njaä, en måltid. Men hon får fantamig hjälpa till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0