mass-shopping och häftiga toaletter

Shoppade loss igår och skönt som fan kändes det.


Köpte:

4 par skor
14 par örhängen
2 klänningar 
1 svinfint pärlarmband med en svart plastrosett i
1 pärlarmbandssamling
1 klocka
1 hårband
1 necessär
10 par trosor

tror det var allt? som sagt, skönt kändes det :)
just det, när jag var inne på miss sixty och skulle betala så sa min chef: ta ett par jeans också. TACK!

Igår kväll ringde Audrey och sa att vi skulle gå ut. Hon var på "date" med dubai-killen och jag mötte upp dem på restaurangen de var på, drack några glas vin sen bar det av till en klubb. Trevligt som fan!
Om restaurangen, Sketch hette den och det var den finaste (även häftigaste) restaurangen jag varit på. Utan tvekan! Sökte på internet och hittade denna länk, kolla in toaletterna!!! De gick upp den rosa vägen, det är då för tjejer, den blåa för killar. Enligt kvinnan som snackar är toaletterna även en "to do-thing" att göra i london.. Visningen av dem börjar efter 2.48 minuter
http://www.youtube.com/watch?v=ysqv6alwFUE

Kom hem ganska full faktiskt, varför vet jag inte riktigt? Och mina planer på att gå upp tidigt, göra mig iordning och faktiskt äta frulle innan jobb och komma i god tid sprack när jag vaknade fem minuter innan jag skulle gå. Fan

När det var en timme kvar att jobba sa de: du kan gå om du vill? (om det är sista dagen är det få som stannar hela dagen, många kommer inte överhuvudtaget....). jag sa nej och fick därmed tillåtelse att bossa människorna på mitt golv. jag sa: Greg, du städar där bak, Yasmin du städar där fram. Sen gick jag och provade kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0