Marcio Filho

...är en skum men hyfsat underbar man. Marcio kommer från brasilien och är i London för att jobba. Han jobbar i den nyöppnade Ferrari-affären måndag-fredag och på helgerna jobbar han på Natural History Museum.
Han smög ut ikväll för att ta bussen till Liverpool Street och vandra omkring, men nyss kom han hem. Han var på ett skumt humör. Han kramade mig och sa: Let's find your MP3! (har varit av med den i några dagar, sågs senast i Favela). Han hittade den.

EN OMEDVETEN STOR KLUMP HAR LÄMNAT MIN MAGE.

Imorgon ska jag träffa min syster, får se vad vi hittar på. Kanske köper vi resväskor, kanske går vi i affärer och fönstershoppar. Utgång med Audrey på kvällen? We'll seeeee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0