fyra dagar kvar...

...tills jag befinner mig på äkta hemmaplan. och lisa har massor att göra.

tips på vägen sådär:
om du lagar pasta och en sann italienare (en sån där som sover bäst om han får ha fotbollen brevid huvudkudden) tittar på:
- bryt inte pastan när den ska ner i kastrullen!
- ta inte ketchup på pastan!
- när du väl har pastan på tallriken, skär den ej i mindre delar!
- drick aldrig mjölk till

detta fick jag erfarenhet av häromdagen. stackars filippo blev nästan tårögd när han såg vad jag gjorde....

ännu en jobbdag återstår, imorgon söndag.
jag måste handla lite grejer innan jag kommer hem. idag ska bli en shoppingdag.  planerat att handla det mesta jag vill ha på miss sixty, förutom ett par skor... men ska inom andra ställen och kolla också. har ju halva på all saints också, sen finns det ju top shop (paradis..) som redan är lite billigare. kanske ska införskaffa mig en plastklocka? funderat på det länge. jo så blir det nog faktiskt..jäkla genidrag där

anyway. två resväkor ska också köpas. mindre skoj.. matlager har jag så det räcker. (?!!??)
nej, nu blir det frulle, sen dusch och fix, sen oxford street. och just det, jag ska försöka hitta en skoaffär jag gick förbi en dag...någonstans bakom någonting ligger den. jag kommer aldrig ge upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0