Elin Kling - Nej tack


Ringde nyss jobbet och sa att de måååste skiiicckaaa miiinaa reeffeeerreeennsseerrrrr!!!
Idag blir det Köpenhamn. Tror jag.

Gustav sa häromdagen att min skjorta såg sådär typisk "Elin Kling" ut. Jag bestämde mig för att faktiskt gå in och kolla vem den här tjejen var och såg TILL MIN FASA att hennes kompis (?) hade exakt den skjortan på sig. Och att lilla Elin hade jackan jag skulle köpa innan min lilla hemresa (fast hon hade vit ist för mörkblå). Jag skäms. Hatar modebloggar. När jag var i London hade jag och mina kollegor ofta nån sorts tävling. När blonda kunder kom in frågade de: Är de svenska (iaf från skandinavien)? Jag kunde direkt säga ja eller nej, utan att höra dem prata alltså. Och jag hade rätt 95% av gångerna.

Gladiatorsandaler
Långt linne med leggings eller Blommig klänning
Jeansjacka
eller Skinnjacka
Axelremsväska i skinn
Tofsen på huvudet - fast vissa vågade sig på mittbenan efter ett tag
Och alla snackar om hur personlig stil de har.


Annars är mitt schema för veckan lika spännande som denna stad
Onsdag - Köpenhamn
Torsdag - Städa + träffa T
Fredag - ?
Lördag - Fotboll + Utgång (wooh första gången jag ska försöka mig på 20+. Det är ju trots allt en månad kvar tills jag fyller.....)
Söndag - ?

Hahaha Tack Adela För Vårt Samtal Igår. Hon sa så fint att om jag letar efter stenar, missar jag diamanterna. Och du? Världen har tre assholes, eller hur var det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0