Dömd sjukling?

HEJ
Lisa är sjuk. IGEN! (snarare fortfarande..). Varit hos doktorn idag och tagit prover, lite seriösare saker denna gång.. Var där för två-tre veckor sen och gjorde "vanliga" tester, (privata, ni fattar?) men hade inget.. så vad kan det då vara?
Ett av testen som jag verkligen vill och måste göra får man inte göra i UK om man är under 25, enligt lag. Jo, man kan, men endast hos privata läkare. Det kostar mellan 100-140 pund. LISA SKA ÅKA HEM!

Mitt London-liv är alltså över. Kommer sakna saker något otroligt, vänner, klubbarna, shoppingen, folket, turisterna, brick lane och alla såna mysiga ställen.. Ska leta jobb i Köpenhamn och spara lite pengar, sedan blir det Colombia, Brasilien och Mexico! Och så vill jag till Thailand när Elin ska gifta sig. Och i sommar vill jag till Rom och Sorrento i Italien. Behöver bara betala för boende i Thailand, resten har jag folk att bo hos! OOOH SEVILLA OCKSÅ!

Idag ringde Anthony och var på dåligt humör och massa mer. Jag skrekgrät: FATTAR DU INTE ATT JAG GJORT CANCERTESTER IDAG?! OCH DU TYCKER JAG SKA KOMMA OCH JOBBA NU? JAG SKA ÅKA TILLBAKA TILL SVERIGE.
Han sa att vi skulle diskutera mer imorgon och inte över telefon. Fine, sa jag och lade på.

Ps. Kanske blir sådär runt den 7e juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0