Johans vecka

Johan det var astrevligt att ha dig här, jag och ceasar saknar dig mest.. ;) Han frågade även när du kommer tillbaka och han är helt seriös med att han vill åka till sverige!

Jahapp, johan har ju alltså varit här och hälsat på! Han jobbade med mig på mitt jobb måndag-fredag. Fredagen hängde vi med Carlos på mitt på hemmafest, lördagen blev det en lång shoppingtur där jag spenderade pengar. Inte johan så mycket eftersom han lyckats handla upp allting innan.. Kul var det iallafall! Trots att vi (johan) var bakfull... Jävlar vad packad han var på fredagen. När vi var på väg hem till Carlos efter kvällen passade vi på att köpa mackor. Fyllot bjöd alla så jag passade på att köpa en till frulle också haha...(detta var förplanerat! frullen då alltså). 13 pund... typ 150 kronor? Ojdå..
Vet inte hur många gånger vi fick höra hur gulligt par vi var... vi bara: ööh , we are just friends... friends without benefits!
och min chef bara: VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ LISA?!

Var inne på dieselaffären på carnaby street igår morse och frågade om jobb. Snackade lite med chefen och jag berättade att jag jobbade på miss sixty osv. De har inget nu, det visste jag redan om, men han sa att om jag kommer in om några veckor och frågar, har de något då får jag en intervju på direkten! Trevlig typ verkade det som! Skön affär också . . det är en tjejaffär och en killaffär som ligger brevid varandra. Men innan nytt eventuellt jobb bli det nog en vecka i Sverige! Det är väl dags nu...

Känns inte som att jag lär mig något nytt på jobbet längre.. Chefen vet att jag inte gillar honom men det verkar som om han anstränger sig för att vara på gott humör när jag är i närheten för han vet att jag inte är rädd för att säga ifrån. Och de vill ju ha mig kvar... :P haha. Tre av fyra chefen kom och pratade med mig, Nico (den fjärde) skulle också göra det men Anthony (riktiga chefen) gjorde det innan han hann så . .

Nej nu ska jag läsa min bok som jag köpte i lördags -> ernesto 'che' guevara - reminiscences of the cuban revolutionary war. Hooj!




johan i europas största shoppingcenter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0