Roma Roma Roma

Har på senaste gått och nynnat på en låt men inte kunnat komma på vilken..
Nu har jag då kommit fram till att det är ROMA ROMA ROMA .......



Inte så skumt som det i vissas öron må låta, bodde tidigare med en italienare från Rom (Filippo), stort Roma-fan och han lyssnade på låten då och då, och såg till att även jag gjorde det. EASY PEASY gubbar, då har vi löst denna gåta!'
 
Filippo är faktiskt värd att nämnas mer, han erbjöd sig att hjälpa mig till flygplatsen med alla mina väskor, trots att det var kl 6 på morgonen. Kvällen innan skulle han gå till sängen vid tre-tiden men kände att: "Nej, tänk om jag inte vaknar av klockan sen (jag bad honom se till att jag kom upp eftersom jag har en tendens av att inte vakna..) och Lisa missar flyget..." Så han satt uppe hela natten! Hahaha.

När han var ny i hushållet körde jag och Marcio en frågestund. Vi frågade - han svarade. Han var tvungen att svara. På allt. Mahaa... Så en natt när jag kom hem efter festande så väckte jag honom och sa att det var dags för fler frågor (jag kunde inte somna). Efter en minuts tystnad efter en stund sa han: godnatt. Men jag berättade att jag hade en fråga kvar att ställa. Då däckade jag. Precis efter den meningen. Dagen efter fick jag höra att han hållt sig vaken i en halvtimme efter det för att höra frågan, sen insett att jag sov... Stackare. Hahaha. Underbar pojke, halvpantad men det var pga hans sorgliga engelska.

(Vi sov i samma rum en vecka, Jony var i Spanien så jag valde att storma hans säng då den var mycket skönare och det var en sann ära att få tillåtelse att sova i Favela med Filippo och Marcio)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0