27 juni, min födelsedag , 29 juni - fina dagar

Fyllde år i smyg häromdagen - trodde jag
Facebook finns ju nuförtiden så en del uppmärksammade det iallafall...

Lördagen var jag i Malmö med grannarna och deras kära moder eftersom jag skulle köpa ett par skor.
När jag handlade tre par häromdagen kom jag sedan till en annan affär där jag hittade ett par till. I fredags kom jag på att jag behövde dem. Blev även en piercing och massa underkläder! Nu när man har jobb behöver man inte tänka så mycket ju.. Fast jag ska nog köpa lägenhet i Malmö! Mer om det sen

Sen stack vi hem, jag packade lite för att sedan sticka tillbaka till Malmö, denna gång hem till Mija. Gjorde mig iordning, jag hon och någon från hennes jobb. Iväg till en förfest någonstans, sedan stack vi alla till Hipp. Eller ja, jag och Mija kom ju inte in eftersom det var 25.. Så vi jfisofösfhiosefhseo (hemlis) och sedan skulle vi ta taxi till Babel. Åkte 10 sekunder sen föreslog jag vårt gamla jobb. Så blev det. Lämnade taxin (betalde 50 spänn för seriöst 40 meter).
Där tog vi drinkar och shots och sedan hade jag den bästa fyllan på ÅÅÅÅR! Så blir det när man .......... jfislögjsrg (hemlis igen, ledsen)

Träffade några halvvänner som vi satt med, jag spelade black jack och vann 150 kr, sedan stack jag och Mija. Skulle äta. Mötte två grabbar på vägen, de följde med för att käka. Jimmy & Peter från Varberg, var i Malmö med lite grabbar över helgen. Slutade med att alla däckade här och där hos Mija.

Jag och Mija vaknade, gick ner till grannen (stiffe jobbade, freddy var hemma). Väckte stackaren för att fråga om de hade ett kubbspel och om han skulle med och trampa trampebåt. Inte så sugen, nej.
Jag och Mija köpte pizza, hyrde trampebåt och hade mijas ipod-högtalare och trampade omkring i kanalen. Så sjukt härligt!
Hem, tårtätning (mammas killes hund hade rymt för att möta mig vid busshållsplatsen!), tillbaks till Mija med engångsgrill och korv med bröd. Stiffe, Mija, Freddy, Rasmus och jag grillade och spelade boule i Pildammsparken, sedan hem till Stiffe för att kolla film. Slut! :)

Igår blev det tennis och storstädning hos Mija medan hon jobbade..

IALLAFAAAALLLLL: Mamma föreslog att jag eventuellt skulle köpa lägenhet istället för att hyra.. Jag sa: PÅ!
Får isåfall ta lån m.m., antingen jag eller pappa, beror på vad banken säger! Har hittat en skitfin (spec. köket) som jag och mamma ska titta på på söndag..Så får vi se vad som händer! Nackdelen är ju att jag inte ska stanna här. Men har kommit på att det troligen blir ett år iallafall, spara pengar m.m. för att sen kunna resa. Sweeeeeeeeeet

Nej nu ska jag städa ur klädkammaren där uppe så att det kan bli min garderob för en tid framöver! Mamma och kompis beger sig till IKEA senare för att handla grejerna. Kompisen föreslog att halva övervåningens gästrum kunde bli min garderob istället men det blir jobbigt sen när Johans mamma hälsar på osv. (Johan är min systers blivande man). Det kommer även innebära att jag får flytta ner för en liten tid. Elin och Johan tar mitt rum så får jag ta nedanvåningens gästrum. Kokar på det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0