Jobb i min favoritaffär!

Allt gick enligt planerna
Jag har fått jobb! PÅ TOPSHOP!
Svinglad.

Börjar på onsdag. Detta är bara en liten affär med, som chefen sa, mest Vero Moda-kunder. Tyvärr, eftersom detta betyder att affären också köper in de mer klassiska plaggen, medan Topshop på Ströget har mer av Trend-kollektionerna.
Men, inga tårar! Jag får ju ändå halva priset på alla topshop, coast och oasis i danmark.

Min affär är då på Fisketorvet. "Gallerian" man ser när öresundståget rullar in mot huvudbangården i Köpenhamn. Allmänt trist ställe, typ som mobilia. Men det går väl an när man får ut ca. XX XXX i månaden. Fin summa ändå.

Nu ska jag gå och städa köket. Yesss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0