Jag (L) Lady Gaga

Världens skönaste tjej. Nej inte jag. Hon! Kvinnan har stiiil

Länken är en bättre version. Bättre ljud osv. 
http://perezhilton.com/2009-05-28-epic-gagas-new-paparazzi-video

 
denna videon är skitkass och efter/före. men alla hela versioner på youtube var det och utan början förstår man ju ej handlingen..

Lätt årets snyggaste video. Lite skoj att de snackar svenska i början, hon och Alex Skarsgård ;) Som Perez Hilton själv skriver - a masterpiece! Första gången tyckte jag den var ok. Andra gången älskade jag den. Och nu, ja nu är den etta för tillfället på min hemmagjorda lilla lista. Och det får inte glömmas bort att det är vår kära Jonas Åkerlund som regisserat den!

Ps. Jag funderar på att klippa lugg. Inte sån lugg hehe. Petronella-lugg. Hennes var svinfin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0