Frukost: Check

Vaknade halv åtta idag. På kvällen. Det vill säga för drygt en timme sedan... ;) Sjukttttt
Men sov ju ingenting inatt ;) Jag och Mija hälsade på hennes granne och hans fyra (?) kompisar.. blev lite förfest. Inte för att vi drog ut sen eller något men .. Gick inte och la mig förrän halv tre i eftermiddags! Så ja. Frukusten är nyligen avklarad!

Mija, som skulle upp klockan sju imorse för att sticka till jobbet gick och la sig...kl 6? Hon sov kanske sammanlagt 20 minuter för alla snackade så det var lite svårt att somna. Alla sov här och där i vardagsrummet... Jag stack hem och skulle köra farmor till affären. Jag var helt väck haha. TREVLIGT VAR DET IALLAFALL! Kul att vi lärt känna dem. Jag skyller på min sociala kompetens. En förjävla bra egenskap! Hängt med dem lite på senaste iallafall och möjligt att midsommar firas med dem!

Jag och Mija alltså. Känns som vi är en mogen version av typ...fjorton år. Ramlar in lite här och där på ställen. Fnissar och tar skumma bilder. Igår hämtade vi ut ett gigantiskt paket. Det var skoj. Men det fattar man bara om man är jag. Eller Mija då.

Peace out. Nu ska jag lyssna på en svinbra låt. Lady Gaga - paparazzi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0