fest med landslaget?

ja det var bara att tacka nej. Danska landslaget då.. i fotboll.
Fick ett sms igår kväll:
"Are you in Copenhagen? We are holding a party with the national team, I'd like to see you"
Men nej det var jag inte ser du . . fan.
Nu har jag missat för mycket där, om jag någon gång lyckas få ett jobb i Köpenhamn, jag gör vad fan som helst, så ska jag flytta dit också. Bara för någon månad ju, såklart. Som jag sagt hela tiden. Har ju inte råd att ta mig över sundet varje gång han hör av sig om fest. Skärpning

Fick ett mail också:
Hej Lisa.
Jag har hört att du är hemma i varma Sverige igen. Så då faller det sig naturligt att du direkt återupptar dina förpliktelser som barnvakt :)
Haha det gör jag så gääärna! Men lördag, som hon föreslog, är jag inte hundra på att jag kan, tyvärr.
  

EMELIE HUR LÅNG TID KAN DET TAAA?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0