Colombia?

Jag vill resa. Och jag har kommit på att jag ju tänkte åka till Colombia i juli, väldigt snart med andra ord. Passar bra? Javisst! Så försökt övertala mamma de senaste dagarna, ååh vet du vart jag vill resa nu? Lagt fram italien, hultsfred och juan och felipes Bogota. Alla för- och nackdelar osv. Sen kommer nästa steg - leta flygresor. Har hittat "billiga", de är lite då och då så en vecka före eller efter spelar ingen roll, det är upp till pojkarna.

Men kan jag komma då? Skickade mail innan. Juan svarade - jovisst kan jag komma! Självklart!! Men han ska vara i en annan stad under sin semester medan felipe ska vara i bogota, så jag måste fråga felipe om jag kan bo hos honom ett tag. Där kommer problemet. Anledningen till att jag inte bokat än. För jo, visst får jag åka! Jag älskar mamma.

Allt hänger på dig Felipe. Problemet uppstår ifall han har planer för sin semester, vilket ju absolut inte är omöjligt. Jag kan alltså åka då, slutet på juni / början av juli - men då får jag kanske "bara" träffa juan. Väntar alltså på svar. Kom igen, grabbar?

Sitter här och myser med mig nygjorda hallonsmoothie. Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0