visslar

Ja, det var ju ett tag sen. Mycket har hänt!
Bland annat fyllde Mija år igår! Så efter att ha varit i köpenhamn med min syster och hennes blivande man på shoppingtur så stack jag hem till mija för att äta och dricka med lite folk. Jag, mija, lina, linda och emelie. Sen kom även josse och magda! Vi skulle till köpenhamn men till slut blev det bara jag och mija som drog över sundet (får ej glömma joakim, en gammal kollega vi träffade när vi stack inom gamla jobbet- petri pub. haha! Vi bara: Vi ska till Köpenhamn nu. Hänka? Han: ok.) men väl där träffade mötte vi upp med mijas syster m.fl. 
Fyfan vad packade vi var. Dock var jag nykter nog för att ha satans ont i fötterna! Hemska skor.

Förra helgen var det SB! Först förfest i Ljunghusen och sedan taxi vidare. Alla i taxin utom jag och Mija skulle till själva SB medan jag och mija körde på tältet! Lilla jag glömde min kuvertväska i taxin, den var lyckligtvis tom. Har hört av mig till taxichauffören och vill ha tillbaka den, han svarar ej. Skit.
Träffade på lite folk där, bl.a. Marcus. Jag skäms inte ofta men efter vår konversation..ja, jag var lite full. Ha! Äh, kul såhär i efterhand iaf ;)


Kom hem sex-halv sju imorse så jag är lagom trött - ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0