Topshop - dag 1

Hade första jobbdagen idaaag!
Blev sjuk igår kväll och var jättesvag och illamående imorse så skulle egentligen inte sticka dit.
Men jag resonerade som så:
Jag lär klara av öresundståget bättre än äckliga 146:an, så tåget blev det!

Fick lära mig kassan direkt. Sedan hur man räknar kassan på morgonen. En dag i nästa vecka ska jag öppna - helt ensam! Sen använde man sig ju av sina nya rabatt såklart! Blev ett par jeans idag, och imorgon blir det en kjol. Fint. Halva priset. Fiiint!

Så här billiga jeans har jag faktiskt inte köpt sen jag var 11. Galet. Joo kanske förresten, ett par Cheap Monday-jeans. Använde inte dem många gånger då jag tycker att många tjejer får stor rumpa i dem. Inte rund alltså. Fyrkantig. Bred, lång och platt. Sweet?

På senaste åren har jag skitit fullständigt i märket på kläderna - förutom när det kommer till jeans. Men ja, topshops är faktiskt fina!
Minns när jag gick i sjuan, åttan och framförallt nian - ogillade starkt kläder som ej var "märkeskläder". Tills alla andra brydde sig. Då blev jag anti. Orka vara som alla andra? Nu lät jag skum. Det är jag ej. Bara ibland. Dags för en cigarett och provivadryck - peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0