RIP studentklänning

Min värld går sakta men säkert under. Jo det är sant.
Senaste: Hittade min studentklänning idag. Förstörd!

Materialet har förvandlats till billigt hårt bomull, brukade vara så lent innan. Anledning? Mamma har tvättat den i mastkin TROTS strikta order från min sida om kemtvätt! Det står visserligen att man kan tvätta den i 30 grader, men Lisa vågade inte riskera något. Men hon gjorde tydligen.
Ersättning erbjuden, men jag nekade. Bryr mig inte om pengarna.

Nu låter jag som en bortskämt liten snorunge, kanske? Jag kommer ej att förneka det. Klagar heller ej. Inte på annat än min älskade studentklänning. Oförlåtligt.

Första jobbdagen imorgon - ej taggad längre. Som sagt, min värld går sakta men säkert under.

† RIP studentklänning †

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0