Life

Jaha, jobbat tre dagar på Tophop och jag kan använda kassan, öppna affären, stänga affären. De har de sjukaste, krångligaste system på denna jord. Allt med pengarna på kvällen...jaa. Vad ska man säg.

Hängt en del hos Mija nu. Åkte till henne i fredags efter jobb, skulle kolla på en lägenhet klockan sju men eftersom någon lade sig framför tåget -tragiskt- så gick inte tågen förrän någon timme efter.. Tåget till Kastrup kunde jag ta, och där skulle det bli bussar över bron. Träffade Mija med flera där!
Efter ett tag blev det tåg trots allt, men lägenhetsvisningen missade jag.

Ska kolla på en annan idag, nu klockan fyra. JAG VILL FLYTTA!
I söndags följde mamma med mig för att titta på en bostadsrätt. Sjukt fin men tyvärr var där lite fel på den då hon blivit lurad av de som renoverade. Sugen på att köpa en faktiskt!
Annars ska kanske jag och Mija flytta någonstans tillsammans. Värsta fall flyttar jag in här hos henne. En etta på 34 kvadrat.. Haha, hade allt vart något! Men, allt för att spara pengar?

I lördags efter jobb tittade jag på en lägenhet, sen blev det sushi med morsan och hennes vän Gull-Britt (som satt och flirtade med pojkarna i restaurangen, Haha!). Sen hem till Mija, vi stack inom grannen, sen vidare till Josse från Mijas jobb. Förfestade lite där, sen skulle jag och mija hem. Men nej.
Träffade två danska killar på gatan.. Han ena påstod att han kunde .. vad sa han? tricks iaf. Han sa: Tänk på ett tal mellan 1 och 4. Ni tänkte på 3. Sjukt. Både jag och Mija hade gjort det. Han bara: Tänk på ett tal mellan 1 och 10. Ni tänkte på 7. Båda två gjorde det... Sen frågade han vem som var den smarta. Mija pekade på mig.
Han till Mija: Tror du att hon kan svara fel på fem frågor jag ställer?
Mija: Klart hon kan!

1) Var är vi? -Göteborg
2) Är detta en väg? -Nej
3) (minns ej)
4) Äh du har spelat detta förr? -Ja
5) kompisen försökte luras och lägga sig i: sa du att du har spelat detta innan? -Nej

Jag vann och dansken blev sur. Inom gamla jobbet för shots. Enorm fylla, hem till grannen, tv + pizza. Sovaaaa

På morgonen kollade ju jag och Mija på en lägenhet, på väg tillbaka till henne köpte vi bullar och sen stack vi ner till grannen, freddy och två andra killar, med frukost. Uppskattades!

Måste rusa - ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0