sjukhus + cash cow

...min chef kallar på killen och säger: hon där gillar dig, det är därför hon springer (jag gick snabbt iväg...). Sen blev det lunch på lilla gatan med Sofia. Galet fint väder vart det så vi satte oss på marken och tittade på när världens bästa gatuband spelade, så grymt härliga killar! Jag tror verkligen pappa hade älskat dessa, måste filma dem någon gång. De är tagna ur 70-talet, spelar sånger som man kan och ja...


www.myspace.com/CashCowRock
kolla in youtubeklippet när de spelar Don't look back in anger, den spelade dem på lunchen häromdagen :)






Idag har lilla Lisen varit på sjukhuset. Sådär kul faktiskt.. Först sa chefen nej till mig att få åka, men efter att jag sagt att jag måste och förklarat situationen så vart det ok. Hoppas att du blir bättre snart Lisa, mm det hoppas jag med!
Kanske sticker ut ikvälllllll, fått ett mail på facebook: Jag vill gå ut med dig ikväll. Vem vet. Ska laga mat, simma lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0