Provision?

I torsdags var det som sagt ett band som spelade i affären! Vi som jobbar där uppe på miss sixty blev tillsagda att stanna där, vi fick inte gå ner och mingla och kolla in bandet. Men allteftersom så började chefen ge oss drinkar, kunder tog upp drinkar till oss, det var såklart helt dött uppe hos oss så vi turades om att gå ner. Jag "underhöll" bandet (ursäkt när chefen såg mig när nere) och  fick säkert i mig 8 drinkar (!!!) så var lite lagom berusad, det var inte så mycket alkohol i dem såklart.. plus att när vi skulle gå hem (vi struntade i efterfesten) så såg vi att kylskåpet var FYLLT med öl så packade ner några stycken i väskan.. Kom hem, drack med fransmännen och somnade gott.

Vaknade upp, gick och kollade kontot eftersom jag fått min lön, handlade god frukost som åts på vår underbara takterass, tillsammans med musik och fransmän! Gick ner till Primark och köpte lite smått och gott, hem lagade mat till mig och ena fransmannen, gick upp och hängde med resten av folket och efter några timmar stack vi ut. Blev lagom full och sov typ fyra timmar inatt!


Nytt på jobbet är atttttt om min supervisor Va ser till att jag ser till att Miss60 säljer X antal jeans (runt 100) / vecka regelbundet så kommer jag och min supervisor Va få 1% av allt vi säljer. Det kommer isf innebära ca 180-200 pund extra i månaden för min del! NIIIIIIIIIICE. Låter dock konstigt då Va knappt säljer något... Ajjaaa, de har inte sagt det till mig på riktigt än bara snabbt i torsdags kväll.

Undra om detta är en hemlis eller om de andra kommer veta om det?
Hihi, troligen inte då de kommer bli lagom arga isf. Maha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0