Peaches Geldof & Rodnik

Någon som hört talas om dem? Nej, inte jag heller.. Men på torsdag ska de i varje fall spela i vår affär och det bjuds på gratis drinkar från Movida, efter blir det såklart även efterfest på just Movida. Inte första gången detta händer nämligen, bara det att jag lyckats missa alla andra events.. Antingen brydde jag mig inte om det, som när det var brittiska Top Model och jag och en annan  från affären fick komma med på gästlistan, eller t.ex. när jag var i Sverige, då det var modevisning i affären.. MEN, denna gången är jag fantamig där och kul ska det bli! Rodnik's manager är Peaches Geldof, en aningen mer känd liten typ ;) Kanske även hon uppträder med dem, det återstår att se! Jag ser faktiskt mest fram emot drinkarna hihi

Idag i affären var min Anthonys (min chefs) pojkvän där, Leon (har haft många pinsamma stunder med honom på telefon då jag på ett artigt sätt (!!!!) måste fråga vem det är jag talar med..: may..I ..eehh, ask who.. is speaking? eller något sånt. stackare!). Han berättade att jag gärna fick låna hans pojkvän lite, jag sa: jag tar hellre han där , och pekade på en snygg kund.
Fortsätttttning föööljer, nu ska jag ut och röka vattenpipa med fransmännen! Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0