Morgon hela dagen lång

Började kl 9 idag för möte med min chef. Vaknade tio över nio. Skoj!

Igår påbörjade jag (och delvis Sofia) ett projekt. Stylingprojekt. Marcio, en brasiliansk good looking bloke som jag bor med, har ingen klädstil har vi kommit fram till. Eller nu ljög jag lite, hans stil är mer åt "vandra i bergen"-hållet. Detta håller inte om man vill få sig något i London. Så vi drog ut hela hans garderob och skapade tre högar:

- Behålla-högen (till slut cirkus fem plagg)
- Behålla men ej använda (kläder som var minnen för honom)
- Slänga (90% av garderoben)

Jag klädde honom i hans snygga kläder som tyvärr ej använts på ett tag, min t-shirt (en ny killtröja som jag sover i) och mina solglasögon. Vi frågade en tjej vad hon tyckte och direkt utbrast hon WOW!
SÅÅÅÅ idag efter jobb skulle jag, Marcio och Sofia mötas och gå och handla nya kläder till honom. Jeans, skor, t-shirtar och skjortor. MEN jag kom tio min för sent pga att jag var tvungen att stanna på jobbet, Sofia meddelade tidigare att hon inte skulle hinna och Marcio var inte kvar. JAHAPP. Fick veta nu att han är där inne i affären med två andra. De har alltså tagit över mitt projekt och jag är inte glad! Ikväll ska vi även ut och testa hans nya stil. Första uppvisningen kommer vi göra på O'Neils.

Igår shoppade jag också. Fan. Har inga pengar. Och nu ska jag duscha och göra mig iordning för snart kommer Sofia och sen blire utgåååång och sånt. Hoj

"Morgon hela dagen lång" är för att jag fortfarande ligger inne med mitt underbara morgonhumör. Kul.

Jag hatar Jonny. Personen med minst respekt i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0