hemresa inom kort . .

Jahapp, de tio dagarna är så gott som över och jag har enorm ångest över att åka tillbaka! Förväntade mig absolut inte det.. men det blir säkert bra när jag väl är tillbaka..eller? Ska ju bli kul att träffa folket men det är ju ändå inte samma sak. De jag har här är ju... ja, mina bästa vänner. Och min familj!

Packningsdags. Massa mat. Nya kläder. Ännu mindre plats på rummet.. fast nej nu ljög jag ju! Tog faktiskt med en hel del kläder till Sverige också, sånt som ändå inte används. Men usch, det är så mycket jag inte hunnit med.. Vi skulle gå igenom mijas garderob haha :) och köpenhamn... och festandet. Allt chill.. usch jag har varit så seg när jag varit hemma. Mest suttit tycker jag.. Förlåt vänner!

Linda - Sjukt mycket lycka till med utbildningen! Du kommer klara det galant - make me proud, babe

Fan, skulle ju packa. HOJ!

Ps. myyyysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0