brick lane --> camden --> piercing

Idag blev det "fika" med Sofia, min f.d. supervisor som numera bestämde sig för att vara arbetslös ett tag. Fika inom citationstecken eftersom det var det som var planen, men slutade med att vi strosade runt i underbara Brick Lane, vidare bort mot Old Street och sedan "gratisbuss" till Camden.. Londons bästa ställen inom loppet av några timmar. Så sjukt coola ställen, annorlunda barer, affärer och människor. Och numera mycket turister.

I Camden piercade jag mig. Förlåt mamma. Sidan av läppen, så jävla snyggt är det! Har ärligt talat velat ha det sedan jag såg videon till All the small things med Blink 182, för ja...måånga år sedan! Investerade även i ett par solbrillor för 6 pund, sweet. Och träffade på Julian som jag inte sett på läääääänge, månader!

Nyss lagat mat, potatismos blev det! Med kyllingspett från Sverige. Grillade såna. GOOOOOOOOOOOOTTTTTTTT

Nu ska jag hänga med Giacomo, Jonny och Marcio. Italienare, spanjor och brasilianare. De sitter och kollar på en dokumentär om ABBA... Fun times. Ta't lugnt, hoj

Ps. Frågade min chef om inte någon inom Miss60 UK också är ansvarig för skandinavien.. Han sa nej men jag vet att Jonathan från huvudkontoret är det och fick så småningom fram det. Så om jag vill flytta hem (funderat på det lite nu) så kan jag troligen få jobb på miss sixty i Köpenhamn! Hade varit kul att tjäna in lite pengar, resa runt i sydamerika och sedan tillbaka till London innan det blir dags för plugg! Gjorde ett försök att övertala Sofia idag att hänka på, hon var sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0