Trams

Jobb idag och den fjarde hogsta chefen ar en, ursakta ordvalet, BITCH. Fyfan, har funderat pa att sluta pga. henne . .
MEN! I tisdags var jag baste saljaren hihi, har inte hort exakt hur mycket jag salde for, ska ta reda pa det.. men Mia (fjarde-chefen) sa att det var nagot pa £1000 om inte £2000!
(£2000 = 24000 kr, that's right!)

Manager = Sarah
Assistant manager = Chris + Sandra
Supervisor = Mia


Sag en sjukt fin klanning idag pa jobb, Sandra hade den pa sig men den har inte kommit ut an sa jag har inte sett den . .
Men eftersom tva stycken redan har tagit den sa kan inte jag gora det... Sug.
Men sag att en fin kjol ska komma in sa tar kanske den istallet ;) Mahaa!

Polisen kom till vart jobb idag.. Nagon av tjejerna pa overvaning hade rakat trycka pa "Panic-Alarm"-et nar de dansade.. Alskar stamningen pa vart jobb, spec nar jag ar nere pa Energie med killarna som jag vart idag!

Btw. Haromdagen var Jordan (Katie Price) inne i sminkaffaren brevid mitt jobb ... Om nagon av er laser skvallertidningar sa vet ni kanske vem hon ar, eller om ni ar ett stort Peter André-fan, ni vet han som hade hiten Mysterious Girl (1995).


Jag haller pa att bli jatteforkyld, sympati tack? Hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0