News

Jahaaaapp. Jag har kommit fram till att Carlos pa mitt jobb ar snygggg. Sen bor vi med bl.a. fyra overmysiga killar, tva fran colombia och tva fran brasilien. Andre, Philippe, Juan & Marcello. De fragade om vi skulle ut tillsammans pa lordag, sa det bestamdes! Philippe ar dessutom SNYGG.

Igar gick vi ut med Jordi och ungraren (tva av killarna vi motte i mataffaren.. haha). Kul! Kristina som skulle jobba klockan sju i morse (maha) gick och la sig direkt nar vi kom hem. Inga av vara latinoman var vakna heller sa dar satt jag och saknade maaaaanga personer.. Men klockan var typ halv fyra i Sverige sa ville inte ringa :)

Varsta dagen pa jobbet idag, laaaaaaang och bara skit. Jag hade egentligen lunch samtidigt som Alamin men Mia var snall och flyttade pa den. Hon glomde aven beratta att det bara skulle vara tva av alla jackor ute pa golvet (papekade noga att det skulle vara tre av alllllt!). Sa jag bar upp massa jackor, sen kom hon pa det. Jahappp, ner med dom igen da.
Positivt: Jag fick valja klader idag. Tog inte allt idag dock, hann ej, men tog ett par jeans och ett linne! Ska nog ta ett par jeans till sen tror jag, om de finns i min storlek. JIPPIII
Imorgon ar jag ledig sa innan jag och Kristina ska ga till banken (kl 3 nar hon slutar) ska jag ga i affarer och handla lite smatt och gott (bl.a. en vaska). Wunderbra.

Jag ar overnegativ idag. En liten flicka, cirkus sju ar, tryckte pa hissknappen nar vi var pa vag ner sa vi stannade. Jag skrek: Ja men det var val javligt onodigt din fula fan.
SOrryrryyryy


Adios amorcitos y putas ♥
Miss you guys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0