Morning fellas

Nyss kakat frulle och ska snart bege oss ivag for att kolla pa lagenheten!
Tva landskronakillar som jag och My traffade i Osterrike flyttade hit igar sa vi ska se om vi ska dela lagenhet kanske. Trevligt!

Anyway ... eluttaget funkar inte upptackte jag efter att jag duschat sa ingen harfon och ingen plattang. KATASTROF helt enkelt. Ni forstar inte. Jag gor, och snart aven Kristina. Maste komma pa en smeknamn till henne forresten.....
Btw, sitter en svinsnygg kille framfor mig. Damn. Haha

Idag sag jag det ackligaste smorpaketet nagonsin skadat pa kara Moder Jord. Ni som kanner mig val vet vad jag snackar om.. Det var INTE trevligt.
Jag ar nu officiellt hobby-italienare.

Please, don't put butter in the toaster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0