LONDON BABY

Jaha. Da har man flyttat. Kanns galet.

Igar gick vi runt och lamnade ut vara CV i de roliga affarerna och sen ut for lite drinkar. Men eftersom jag gick upp halv fyra igar morse (och la mig halv tva) var jag lagom trott . . .

Finns en person som, trots att jag inte tillater mig sjalv, slinker upp i hjarnan da och da. Jag bara undrar vad som kanske ...... ah. Never mind. Med risk for att avsloja, risk for att nagon ska forsta . . .

Har nyss varit och kollat pa slagsmalsklubben! Helt grymma var de, fick igang publiken som in i, trots att de flesta nog aldrig hade hort dem. Nar de skulle spela sin sista lat och det inte var Kom igen kommisarien var jag ju helt enkelt tvungen att skriva en lappjavel....
Holl upp den som ett bortkommet barn (eller som en chauffor pa flygplatsen, vilket ni behagar) , frej sag den och gjorde "aaaw-min". Men ingen kommisarie inte. Ps. Hur stavas det ordet??!??!?!?!

Idag var tunnelbanan forsenad for en hade hoppat framfor taget... sadar.

Glomde aven min kamera hemma i sverige........

Idag kollade vi pa en lagenhet som vi nog vill ha! Ligger jattebraaaaa, (Marble Arch, precis vid Oxford Street). Ingen laskig liten gata utan ingangen ar ut mot en stor gata. 
Ska kolla pa en annan i det omradet 10.30 imorgon, problemet ar att vi maste fixa fler folk till bada. Manga som hort av sig och varit intresserade men far se vad som hander. Klyddigt ocksa vilka man ska hora av sig till i och med att vi inte vet nagot om dem. Valjer man tva nittonariga tjejer fran goteborg eller tva systrar 20-21? Systrarna later kanske pa pappert mindre lockande, men de kommer ringa forst imorgon. Perfa, med en aning ironi


K: Har ar trangt.
L: Har ar hogljutt.
K: Ja.
L: HAR AR HOGLJUTT
K: JAAA

Skulle till min favoritrestaurang igar. Stangde precis. Vi valde helt enkelt den av de fyra (?) som stangde tidigt. Perfekt
Det blir den nar vi fixat lagenhet istallet. Men fan vad god mat vi atit ansalange. Mackorna, Pastasalladerna, Pastasaserna i affarerna....... ja, till och med jag tycker om dem. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0