liten uppdatering . .

Jahapp. Ledig idag sa har stadat rummet, lyssnat pa musik osv. Igar drog Kristina ut mig fastan jag var sa langt fran festhumor som mojligt.. Jag kunde inte dricka fran och med igar (och tio dagar fram) eftersom jag gar pa antibiotika.
Vi traffade iaf Jordi och dem! Alltid trevligt!
De sag att det var nagot med mig sa till slut fick Jordi veta laget. Bra att snacka med, den dar! Och imorse skrev han sms och fragade om jag madde battre och ifall jag skulle hanga med till parken (Hyde Park, en min bort fran var vi bor). Men utan pengar pa mobilen ar det lite svart att svara vet ni!

F ringde inatt och fragade vart jag var. Ohm . . High street kensington, why? Ok never mind. Bye.

JAHAPPPP. 
TACK KRISTINA FOR ATT DU HAR TALAMOD MED LILLA MIG

fyfan sa dryga stockholmare pa mc donalds igar natt. Nagon valte en liten hog med brickor, da skriker han ena: EVERYBODY CALM DOWN, DON'T PANIC! pa stockholmskdialekt. sen tog han en san stooor spargris man lagger pengar till valgorenhet i och vande upp och ner.. Fnissande svenska tjejer stod och tittade pa som om han var den haftigaste evvaaah. Nejnej, de ar inte fran sverige

http://uk.youtube.com/watch?v=qhmahD_EbHY&feature=related
Svinkul

Och igar snackade jag med Daniel for forsta gangen i tele haha. "Hej och valkommen till Hajk"-dialekt! ;)

Jahappp nu ska jag hem igen och lagga mig, vanta pa Kristina. Ska kanske traffa Jordi och de ikv igen.. Far se.
Mija & Linda, boka biljett nuuuuu!

Nasta gang kanske jag ar lite gladare =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0