Lagenhet hihihihihi

Ok . Den lagenheten vi sag igar var skitbra, men vi bestamde oss for att tacka nej da elrakningen inte var fast... (kan bli svindyr nu mot vintern....)
Istallet ringde jag en tjej som heter Alexandra som har lagenheter
Hon skulle visa imorgon men fixare som jag ar sa fick vi se den redan idag, och bestamde oss for att ta den. Vi kommer att dela med manga andra men jag och Kristina har det enda dubbelrummet. Eget kylskap, egen tv, internet om 1-2 veckor, den ligger precis intill den vi sag igar. Rummet ar ju mycket mindre osv men allt blir mycket billigare for oss.
Vi har hela sydamerika i var lagenhet, colombianer och brasilianare iallafall... minns inte om det vart fler.
KOM OCH HALSA PA FOR FAN, dar vi bodde inatt var svinbilligt + ligger nara vart crib.
(stort tack till italienaren for allt vi snyltade pa, och du tjeckiskan....du var bara bortkommen! ak hem)

Imorgon ska jag pa jobbintervju pa Miss Sixty. Nervos? Ehh jajajjajajajajjaaaa
Ska kolla upp lite om foretaget nu osv, men kommer ga at helvete. Efter den ska vi betala var lagenhet och skriva pa kontraktet, men vi flyttar in redan idag. Har fatt en nyckel an sa lange!

Fixare som jag fortfarande ar sa haller jag pa att fixa in folk till ett av fyrarummen som ar lediga (ett ledigt i var lagenhet och ett i lagenheten under). Fragade landskronapojkarna och en norsk grabb som ar har for att spela fotboll. Kanske opassande for honom att dela med massa andra da han var valdigt serios med bollen men ja, nicht meine Probleme.
Kristina jag ar hungrig nu... och kissnodig. Shall we? Schwimmen lugnt du men inte du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0