Jobb pa Miss Sixty, Carnaby Street (?)

Var ju som sagt pa intervju idag och .. ooh, jag tror jag fick det?
Skulle komma in imorgon 14-16 for att lara kanna personalen, se hur allt funkar, jobba lite osv!
Kommer bara vara part-time tre veckor typ for att sen bli full-time.Da kommer jag tjana £6.18/h = nastan £250 per vecka och hyran gar loss pa £80 = lite pengar over till mat och annat gojs !

Dessutom far jag £500 (6000 kr) per sasong att handla klader for dar eftersom de vill att jag klar mig i deras klader, detta betyder att jag inte kommer behova spendera alls lika mycket pa sant! Perfekt? Yes.  

De som jobbar i butiken ar riktigt schyssta och flortiga, tva killar har jag traffat an sa lange.
Nar jag kom in idag han bara nickade och sa: yes! for sig sjalv, motte mig och sa: jag sa ju att du skulle fa komma tillbaka!!!
Sen lugnade de mig lite samtidigt som de stod och dansade och sjong, skon stamning alltsa!
Sen nar jag gick ut med ett fett leende blinkade de bara till mig, insag att det gick bra.
Att han ena ar snyyyygg ar ju ett plus

Kristinas gick ocksa bra, men hon har stor konkurrens. De hade 15 intervjuer pa det stallet idag...
Men under tiden vi vantade pa varandra fikade vi pa ett mysigt stalle, hon lamnade in sitt CV och nu ska hon pa intervju dar kl 3 (engelsk tid)!
Ikvall blir det min favoritrestaurang, Itsu, for att fira!

Igar nar vi skulle ta vara vaskor fran detta hostel/internetcafe var det en kille som hjalpte mig.
Idag nar vi skulle betala kontraktet sa kom han norrmannen som var intresserad av en lagenhet dit, jag tyckte jag kande igen honom och fragade om det inte var han. Visade sig att det var det visst det! Och jag hade skickat Alexandras nummer till honom nar vi satt tva meter fran varandra, vad FAN ar oddsen?!
Nu stack kristina till intervjun, jag aker efter snart nar jag letat extrajobb.. LYCKA TILL TILL HENNEEE! Ligger precis vid Miss Sixty sa hade varit harligt, eller om hon far jobbet pa skoaffaren (Office).
Pallar inte skriva mer for jag ar ashungrig. Take care retards

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0