Gott! (med tva prickar pa o:et)

Jobb idag, kul kul... gar runt och pysslar, hjalper kunder osv bara.. funkar bra!
Han snygge pa mitt jobb som jag namnt ( kan heta typ Alamin och uttalas isf som aladdin...) Idag kom han och fragade nar jag hade lunch. Jag hade kl 1 och jag visste att han och Chris (halvchef) hade samtidigt. Han fragade ifall jag hade nagra planer eller ifall han och jag skulle sticka och ata nagonstans (eller ga och kopa och ta med tillbaka, som han var noga att fa med, blyg som han ar).
Jag sa att det kunde vi, och vi ses klockan ett! Oversot kille, ser nastan lite asiatisk ut men stora bruna ogon...
Vi at och han bjod pa glass osv! Finns mycket att sag men internettiden gar ut om 2 min. Jaja. Nu ska jag och Kristina hem och laga mat sen troligen ut ikv! Jordi (en av spanjorerna vi traffade i mataffaren) fragade om vi ville traffa dem imorgon sa det ar morgondagens planer! Jag ska aven jobba, fick extra tider.. fan tiden ar slut. HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0