Finfin helg

I lordags var jag och kristina ute med norsken! Han kanner aven en av de tre tjejerna som flyttade in i var lagenhet idag sa vi motte henne ocksa da. Sen skulle de vidare till Ministry of Sound, men vi hade inte biljetter sa brydde oss inte om att aka dit...
Sa vi tre stack till Zoo bar, en klubb fullproppad med alla sorters manniskor! Han ar dessutom oversnall kille, den dar Dan.

Igar var jag ledig men Kristina jobbade sa jag sov till 18.30, sen gick jag for att mota kristina vid mataffaren. Dar inne traffade vi pa tre killar, tva spanjorer och en fran Ungern. De fragade om de fick bjuda oss pa mat, och ja.. vi gick faktiskt med pa det. Vi at ingenting men vi satt dar och drack och snackade i fem timmar, sjukt underbara killar! Vi satt i en horna pa vardagsrumsgolvet, trots soffa och fatolj men ingen visste varfor. Kul var det iaf! Men alla utom kristina hade jobb idag sa vi begav oss hem lite efter ett!
Grattis i efterskott Philip, vi firar dig en annan dag!

Idag var min forsta riktiga dag pa jobbet! Nu har jag forstatt, i lordags var bara provjobb for att hon skulle se att jag inte var vardelos.. efter de timmarna kallade hon in mig pa kontoret och sa att de ville erbjuda mig jobbet! Pa torsdag ska jag valja "uniform" = valja klader. hihi , NICE
Far ju som sagt en viss summa varje sasong att plocka for, och idag sa en tjej till mig att jag garna fick anvanda hennes rabatt ocksa, sa nu har jag aven 50% pa allt! Haaarligt? Yes!
Flyttade in nagra brasilianska killar och en colombian i lagenheten idag! Schyssta tror jag, lite halvvack dock ....

Overtrott, jobbade 11-20 idag och imorgon ar det 10-19.. Det ar ju kul men drygt nar det inte finns sa mycket att gora.. Sa nu ska jag hem och ata chips. Massor av chips. For det ar gott. / Van chipsatare
Slumra sott people , det tanker iallafall jag gora

Kommentarer
Postat av: Mija

Så det är fritt fram att boka resa nu? Har ni kollat upp om ni får ha folk som sover i rummet? Och vet ni hur ni jobbar den veckan oktober/november? :D puss saknar er tjejer<3<3

2008-09-09 @ 10:57:39
URL: http://mijaslife.blogg.se/
Postat av: lisAA

Jaaaa boka idag! Nej, ingen annan far bo med oss och vi vet att vi kommer jobba.. Kanske ledig nagon dag, kom garna over helgen da ar det nog storst chans att vi ar lediga.. Men vi maste jobba om vi har pass da.. Vi ses ju efter jobb, Vi borjar tidigast 10 pa morgnarna, iallafall jag, kristina ocksa an sa lange iaf. MISS YOOOUUUUU BABE <3

2008-09-09 @ 21:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0