whaadduuup

har sitter lisen med bani (anna, en av svenskorna i var lagenhet) och myser. vart ledig idag men har mest vilat, liksom alla andra mina lediga dagar... alla ar sjuka. alla pa mitt jobb hostar och nyser konstant. nasan rinner och allt annat mys

forra veckan salde jag bast av alla i affaren, och jag vart aven den enda som nadde min sk. target.. mitt mal liksom.
eftersom jag nu ar heltidsanstalld fick jag aven mer pengar att spendera. hihihhi
an sa lange har det blivit tva par jeans, en top och en troja. har aven lagt ogonen pa en kjol jag sett att vi ska fa in, far se om den sitter snyggt pa osv bara.

jag och kristina kaaaanske aker till egypten med felipe och juan som vi bor tsm med, men ehm vi far se nasta vecka hur laget ar da......... allt hanger pa dagarna fran och med imorgon, torsdag, till och med tisdag. jippi.

idag kom victor dahlberg for att halsa pa kristina sa henne lar man inte se mycket av denna veckan... men juan har lovat att hanga med mig. inte vill jag sitta hemma direkt. jag maste gora nagot hela tiden sa att jag inte hinner fundera. skit.

bitchmia har borjat mjukna lite, kanske for att hennes pojkvan ar mystiskt sjuk. och massa hander med foretaget miss sixty nu, fick hem ett brev idag om att jag inte far lov att saga nagot till press osv. utan deras tillatelse. hihihi maffigt.
DET NI

saknar mina hem, saknar mina vanner, saknar inte staden trelleborg ett piss. saknar att kora bil. ♥

huset jag bor i heter stourcliffe close. massa mysterier hela tiden. gar inte att forklara dock... bara massa grejer hela tiden. alskar det haha. saknar det som var for tva och en halv veckan sen, om jag inte minns fel...?
men juan sa att han trodde att det kunde bli likadant efter tisdag. kristina: vad tror ni att lisa ar?
men jag hoppas.

JUST DET haha. haromdagen ringde telefonen pa jobb, jag svarade. de ville att jag skulle kolla om vi hade ett par jeans inne. joda, det hade vi, hon sa: ok. de ar till Geri Halliwell sa om du skulle kunna lagga undan dem sa ska jag ringa till the head office och lite sa... jag bara: ooh... ok
New tulum i storlek 26 har hon. den ni

LATEEEERRRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0