speciell kvall . .

ok , forst lite nyheter om jobbet!
Mark, en kille som typ ar marketingansvarig for alla miss sixty i UK var pa jobbet igar, (han ar som en chef for oss). Jag var bast saljande och tydligen ar det typ alltid jag eller Alamin det star mellan. Jag ar nyyaast pa jobbet sa det kanns skitskoj! Mitt personliga mal for denna manaden ar 18 000 pund (multiplicera med 12 sa far ni det i kronor). Jag och Alamin har hogst "targets" av alla! Fick berom hela dagen igar, traffade Sultan (ny assistant manager) for forsta gangen igar och han sa hela tiden: you're good! Kulkulkul

Jobbade mellan 10-20, inte sa farligt men var lagom trott nar jag kom hem och skulle forbereda mig for utgang... var inte alls pepp alltsa!
Jag och Josh gick for att kopa vodka och pa vagen hem stormade vi festen i lagenheten under oss. Bra musik och gratis sprit sa vi hamtade de andra (kristina, vera, anna, sofie). Men kan varit stelaste fest, kandes som tea-party... sa vi drog upp igen, drack lite sen stack ut. Tog taxi till Fabric, en och en halv timmes ko sa vi struntade i det. Jag och Kristina drog hem till Tiago dar han, juan och felipe satt. Vid femtiden kom Rafa ocksa, de snackade spanska och kristina sov sa jag somnade ocksa. Vaknar av att Felipe och Juan star och typ dansar (skakar) till musiken klockan 6 pa morgonen, solglasogon pa trots det overmorka rummet men nar jag somnade segade de med vodkan. Sa jag fragade vad de tagit och det var EMD. Fyfan att vakna och se tva av de basta manniskorna vi har har sta och skaka, juan trillade in i saker, de kunde inte sta still osv. Jag vackte Kristina och vi stack hem. Skulle ta bussen, gick pa men kristina hittade inte pengar. Shyrra chaufforen lat oss aka anda, troligen pga. Kristinas sonderrivna svarta strumpbyxor och linnet som trillade ner sa man sag hennes roda siden-bh med svart spets ;) Haha.

Imorse vackte juan mig och vi snackade lite om gardagen. De ville inte beratta att de skulle ta / hade tagit for de ville inte att vi skulle vilja ha. Han sa: Lisa, de anda tjejerna jag och Felipe bryr oss om har ar er. Ingenting far handa er. Juan ar en av varldens basta personer! Han berattade ocksa att hans klader var helt blota da de hade begett sig till Hyde Park, varit overtorstiga och druckit vatten ur sjon. Mys.

Oj vad mycket det blev nu men var tvungen att skriva av mig. Nar jag snackade med juan kom kristina och berattade att hon och Sofie varit och handlat frulle till oss sa sen blev det mysfrulle pa koksgolvet, alla svenskorna! Och sen gick Kristina for att mota Frida som kom idag. De gick ut till Oxford street en runda och snart ska vi motas upp for att fika / ata lite! Imorgon blir det jobb men ar ledig pa mandag igen.
Jag har sagt till min chef att min mamma ska opereras sa jag maste aka till sverige (egypten!). Fyfan vad det ska bli nice, ni forstar ej. Googla Sharm el Sheikh sa ser ni. Haha vi fyra dar... yes!

Oj nu maste jag ga, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0