12-timmarsskift..

Hemma efter ett 12timmarspass pa jobbet. Fyfan vad dod jag vart i morse! Motet borjade kl 8 men jag som saklart snoozade vaknade 07.35.. Tur jag sov med smink sa det var bara att ta pa sig och springa ivag. Kom i tid iaf, annat an vad kara chefen gjorde

Sag helt dod ut, alla fragade om jag madde bra och vad jag gjorde igarkvall.... "Jag satt hemma" var det nog inte riktigt nagon som trodde pa. Fabiana gick hem pga av hennes inflamerade ta, Jessica spydde och kunde inte jobba sa det var inte sa roligt idag... Jag fick namligen en target pa 2500 pund. My ass? Lunchade med sota Alamin iaf, vi gick till Plaza. Ett stalle dar det finns massa bord och sen kan man kopa mat pa t.ex. Mc Donalds, Pizza Hut Express eller nagot, mexikansk mat, bakad potatis, Starbucks, libanesisk osv.... Fick antligen min kamera idag ocksa av min syster! Lagger nog in lite bilder senare ikvall =)

Idag ringde telefonen pa jobbet, det var en man som nog var lite shoppingsugen... Han spenderade over 1000 pund. Tre feta kassar med klader m.m
Det sista jag sa till mina kara kollegor idag var: 12 hours with you guys.. hopefully never again! Det tyckte jag var sadar jattebra...

Tjejerna ar pa restaurang med Sofies familj som ar och halsar pa, sen ska de till Piano Bar tillsammans. Skitmysigt stalle, nere i en kallare sitter en kille och spelar piano och en annan sjunger. Alla sana klassiska latar sa sjunger alla med.. Men jag var for trott for att hanga med.. Sov tre timmar inatt hihi =) Men Felipe kommer val hem vid ett-tiden sa han kan halla min sallskap da!

Pa Halloween ska vi nog till Ministry of Sound, Mija ar har da ocksa! Felipe, Juan och de ska ocksa med. Kommer bli sa javla roligt! Ar ledig pa fredan ocksa sa jag kan spendera lite tid med SantaMija, forhandlar aven om sondagen.....

Faaaan vad jag ar sugen pa svenska chips! Far pallra mig till svenskaffaren nagon dag... De har verkligen allt! Till och med sana Delicato-chokladbollar-grejer... Nej nu fryser jag och har svintrakigt. Lagger nog in bilder sen. Hoj

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0