Picnic utan mat

Idag vart jag och kristina lediga sa vi hade lite mys i parken med Juan och Vera (om hon inte namnts tidigare sa bor hon med oss, hon delar rum med anna och sofie).
Lag dar och lyssnade pa musik och pratade i nagra timmar, sjukt mysigt vader och allt!

Sen gick vi till resebyran for att se vad en resa till Egypten kostar. Juan och Felipe aker till egypten 19-26 november och sen aker felipe tillbaks till colombia typ den 29onde eller nagot sant....
Sa jag och kristina vill folja med! Galet sa skoj det hade varit! 689 pund kostar allt, resa, hotell (tre dagar i kairo och fyra nagon annanstans), frulle, dagstur till pyramider, m.m. Problemet ar att jag inte har pengar..

Jahapp. Jose (felipes och juans sjukt rolika kompis) flyttar till italien typ imorgon eller fredag sa ikvall ska de kanske ha liten fest hos tiago (en annan kompis) for honom. Isf beger vi oss kanske dit.. kan bli lite konstigt nu eftersom jag inte pratat med Felipe pa en vecka men VI FAR VAL SE
Frannjaveln har akt hem nu iallafall!

Fan nu jobbar jag verkligen torsdag, fredag, lordag och sondag. och nu ska jag hem och laga mat, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0