...och just det!

Lisen lilla kommer hem pa julafton! Flyger harifran tidigt pa morgonen och aker tillbaka tidigt den 26e, sa att jag kan jobba den dagen... en och en halv dag hemma i Sverige alltsa, med farmors julmat (hoppas jag?) , KGs julmat (?), och KALLE AAAAAAAAANKA, FESTLIGT VARRE!
Ar det fest pa juldagen? Fan ta den som torrar... Kanske jag gor det iofs. Myskvall ar alltid trevligt ocksa. Ah man far val se:D Caroline lar jag inte traffa iaf, hon firar jul bada dagarna. =/

Ps. Nagon horde mitt rop pa hjalp. Tjejerna har nu bytat fran Mariah Carey till Jessica Simpson och "knocking on heaven's door" med avril lavigne. Men tjejen tror att texten ar "knocking on seven's door". Sorgligt.
Hon har ringt runt och letat lagenhet nu i cirkus tva timmar. Alla sager att den tyvarr redan ar taget, antagligen for att hon inte kan prata engelska.. (vild gissning) Kul att lyssna pa iallafall! Min glimt i morkret. Maten jag at var svinacklig. Jag har viktiga missade samtal men kan inte ringa upp pga. pengabrist pa telen. Kristina har jag inte sett roken av sen hon sprang till jobbet imorse. Anna och Sofie hanger med majsmannens kompisar men kommer snart hem sa vi kan ringa Felipe och hora vart fan han tar vagen eftersom vi ska ge honom pengar for Ministry of sound. Kanske ar forsent nu..Knackande

Imorgon ar jag leeeeeeeeeedig! Ska till parken med Inma. Denna gangen maste vi komma ivag ocksa... Lagom sega hon och jag =) Hon ar 22 ar fran spanien, forgyller allas dagar med sin galna energi och hon kallar mig for sin lillasyster. Hon ar sjukt harlig, aven om hon inte fattar vad man sager sa lyssnar hon om man vill prata och hon kampar for att ge sina rad (ibland gar det ok, ofta ar det forgaves). En dag vart hon ledsen och dagen efter vart det min tur. Livet har ar allt speciellt, men det ar vart alla daliga dagar. For de bra ar FOR JAVLA UNDERBARA! nu ar jag lite pa battre humor, ska leta upp min mp3 och ladda den (svinjobbigt att det inte ar batteri men annu jobbigare att faktiskt satta i laddaren i den). Sen vanta. Sofie och Bani vart ar ni?! Simma lugnt majoriteten av er


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ahhh jag vill festa den 25e med :D , Vi Måste hinna träffas Lisa, ska bara till farmor på den dagen ju (A) :) Saknar och älskar diig ! <3

2008-11-05 @ 16:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0