Lite bilder

Jobbet gick jattebra idag, jag var bast saljande med nastan dubbel marginal! Fiiint. Sen vet jag att minst 60 pund inte sattes pa mig.... Maha!

Har ar lite bilder ...


Mina kara lappar som uppskattas! For bast effekt, satt den pa ytterdorren nar ni gar och lagger er sa behover ni ej oroa er for att nagon ska missa den...


Denna sattes upp i forrgar, sitter fortfarande kvar!


En del av menyn pa Piano Bar sitter numera pa var spegel


Programmet den kvallen vi skulle se Slagsmalsklubben m.fl. FRAMSIDAN..


..OCH MITTUPPSLAGET, GUBBAR!


Lappen jag skrev till dem.....Frej sag den iallafall!


Kanske var det jag som inspirerade Anna till att skriva lappar?


...i sa fall angrar jag det djupt...


"Viktigaste" (bortforklaring for lathet)





Haha . . . i en park med min syster


Latinamerikaner backar ett steg varje gang vi haller fram dessa (det ar sant)


Juanito kopte med sig choklad till oss fran Schweiz, stackars Kristina ar allergisk sa lisen fick alla for sig sjalv..


Dessa ats det for mycket av... En dag kommer jag angra att jag la in denna bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0