JOBBBBBBBLAA (prick pa a:et)

Imorgon jobbar jag verkligen 8-20. Fucking tid. Mote pa morgonen....
PLUS att jag rakade stanna en timme for lange idag. Jag rakade, men Alamin som ocksa slutade 7 egentligen fick inte ga hem da for vi var for lite folk. Sa vi kommer fa den timmen av nagon annan gang, typ en extra timmes sovmorgon, liksom jag fick haromdagen (borjade 11, trodde 10, fick borja 12 dagen efter!).

Grattis Felipe som fick sitt javla certifikat (heter det sa?) fastan han inte skulle fa det! De maste klara vissa engelsktest och ha varit narvarande ett visst procentantal och det ar dar skon klammer. Han har skolkat mycket och skulle darfor bara fa ett brev egentligen.
Tyckte synd om hans foraldrar som betalat mycket pengar for att han ska komma hit och lasa! JAJA

Ikvall skulle vi ju fira Jordi i efterskott, han var ju i Barcelona pa sin fodelsedag.. Vi var pa gastlistan pa en klubb men jag, som kom hem en timme forsent, har verkligen inga pengar. Behovde pengar till sprit och att aka dit m.m. Blir alltid nattmat och sant ju.. Stannar val hemma. Nu ar Anna och Sofie hemma iaf for att forfesta och gora sig iordning, Soffans paron ar har over helgen sa de har varit ute for en drink och mys!

Nu ska jag vara lite oversocial. Peace²

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0