..jahapp

satte i sladden sa nu har jag batteri igen.......
snackar med mija nu, planerar lite om nasta helg da hjartat kommer och halsar pa! Lisen ar ju ledig imorgon, niice
ska traffa syster pa bond street's t-banestation kl 12, inte traffat henne sen jag kom till london . . och betala hyran...mindre nice. Den skulle betalts i mandags men hade icke pengar ....
snart kommer lonen dock! Yeeey!
Jo, pa lordag jobbar jag alltsa 8-20....bara for det ar mote pa morgonen. ORKA. Kommer ju knappast kunna ga ut pa fredagen (?) och vetifan om jag kommer orka pa lordagen . . . Det tar pa krafterna att jobba. Springer hit och dit, upp och ner at kunder, maste va glad heeela tiden m.m.
Ibland har jag sjuk energi, ibland ar det segaste nagonsin. Men nya chefen som alla hatar, gillar mig iaf sa det ar bra!

Jag trooor att jag listat ut vad pojkarna tog, MDMA eller nagot.. laste att det var en form av Ecstasy. Sadar
Nu ska jag fa massage hoppas jag. Simma lugnt, iaf nagra av er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0