Fittflygbolag =/

Jahapp. Mija skulle varit har nu och vi skulle suttit pa en restaurang och kakat. NEJ for da gar flygbolaget Sterling i konkurs. Det var verkligen en perfekt helg, jag var ledig tva dagar och jobbade tre timmar mindre en dag, halloween och vara kara vanner aker hem snart sa hon skulle hinna traffa dem.. Faaan. Och jag skulle aven fa grejer till egypten och efterlangtade saker. =/

Igar vart det partaj pa stourcliffe close iaf. Grabbarna och Inma forsokte lara mig och Anna dansa deras latinodanser. gick ju sadar......... Juan blev svinfull och tog sonder (?) hans nya sang. Cesar spydde och dackade. Slisket dansade sliskigt. Som vanligt.

Ps. Kan de tva nyinflyttade i var lagenhet sluta lyssna pa Mariah Carey dag ut och dag in? Tack.
Jag kanner att jag borde ata... Lagom irritation inom mig. Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0