annu mer uppdatering

danmark har lov. kryllar av danskar pa mitt jobb!
det var typ det trakigaste jag kunde skriva och det roligaste ar typ egypten och miijjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

en dag nar jag skulle ga hem fran jobb ringde kristina och berattade att vi fatt paket fran mija, sjukligt nyfiken som jag ar tog jag ju bussen hem och rev upp paketet! Vars ett fotoalbum med bilder och internskamt, vi garvade mer och mer ju langre vi bladdrade! (samt lakerol och marabou-choklad)

men typ tre eller fyra dagar efter egypten aker felipe hem, en vecka senare aker juan . .
men vi ska halsa pa dem nagon gang! vara amorcitos ..
jose flyttade till italien haromdagen sa hade lite avskedsfest for honom, galet

fan vad ni missar folket! nu ar min tid ute har pa basta arabinternetcafeet, ses hoes and bros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0