saknar vett?

Klockan är fem och jag har inte rest mig ur sängen mer än en gång (de glittrande stjärnorna vittnade om frukostdags)

MATEMATIKMATEMATIKMATEMATIKMATEMATIKMATEMATIKMATEMATIKMATEMATIK

Jag orkar verkligen inte. När jag är såhär stressad blir det bara att jag inte gör något alls. Vet inte varför jag är stressad dock.. Den tidigare stressen kanske har lett till obeskrivligt kass självdiciplin?

Anywaaay -
ska snart pallra mig bort mot frysen för att kika vad som eventuellt finns att mumsa på , i värsta fall får jag köra till affären och handla så jag kan laga tacos. Emelie lovade att hacka grönsaker till mig , schysst
Måste ha ett glas coca-cola nu också. Nej det måste jag inte. Men nu när jag väl kom att tänka på det så är det ju aldrig fel.... Men är inte sugen på det. Nu blir jag det dock. Det är ju ganska gott. Suveränt gott faktiskt. 
                              
Lisa lider av beslutsångest & obeskrivligt kass självdiciplin alltså. Låter ju som en toppentjej det här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0