packningslista + elak gubbe

JAG SKRIVER PACKNINGSLISTA!
måste ha glömt massor för den blev ovanligt kort

hämtade mina nyklackade skor på stan innan, blev riktigt bra fastän jag hade förstört det ena paret innan (min farmors gamla dans-skor) , köpte en klänning till min syster och lite annat smått & gott =)
Emelie lurade in mig på mc donalds och till slut köpte jag ett happy meal. Leksaken visade att man skulle kolla genom en plastbit på en laserstråle (eller något?) så skulle man se en fimage4igur OCH en elak gubbe.

VAR VAR DEN ELAKA GUBBEN?

Jag förklarade för emelie att "hade detta varit i t.ex. lund hade jag gått fram och frågat!", vänder mig till Carolines mamma Anne-lise och berättade om mitt problem.
Anne-lise: Hade detta varit i Malmö hade du gått fram och frågat.
That's me =) 

Förlåt Anne-lise
, trots vår diskussion om du har ett bindestreck i ditt namn eller ej, så minns jag inte vilket som var det rätta. Men strecket gör det hela lite poppigt, dont you think? =)

Emelie sitter här och läser hemska skvallertidningar och jag låtsas skriva "superviktiga mail" till min syster  och dricker coca-cola (addiction)

Nej tillbaka till den tuffa verkligheten: vilka tröjor får äran att föja med? Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Nico

1. jo tyvärr kan man endast kommentera vad jag vet.
2. näe knappast, men han e kung iaf! ;D
3. jo ska fixa en imorgon men om du åker då så vet ja inte om du hinner läsa den:/ har haft fullt upp idag så har inte hunnit.
4. haha jo kan föreställa mig det, men kanske värt ett försök endå? :) jag bor i finland:/ skittråkit land med dålig fotbollskultur.. gillar sverige mycket mera, har kusin som bor i upplandsväsby nära sthlm, brukar åka över några ggr varje år för att festa och kolla på djurgårdens matcher i allsvenskan ;) ha de kul i london! :)

2008-03-20 @ 20:34:16
URL: http://nicoos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0